پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1789
نویسنده : شیر دردنده
دانلود بازی Asphalt 8: Airborne آسفالت 8 برای اندروید + دیتا

بازی آسفالت 8 که توسط شرکت گیم پلی ساخت و طراحی شده است یک بازی جذاب و دیدنی را برای کاربران ارائه داده است . گرافیک بازی از جلوه های ویژه استفاده شده که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به سمت و سوی خود جلب کرده است . در نسخه 8 این بازی از سری ماشین های جدید و زمین های مسابقاتی مختلف استفاده شده است، تعداد مراحل بازی در نظر گرفته شده 8 فصل در 180 مراحل مختلف بوده که با توجه به امتیازات کسب شده میتوانید ماشین های زیادتری را بدست آورید، تعداد ماشین های (بیشتر…)


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Asphalt 8 , دانلودبازی اندروید , آسفالت8 ,



بازدید : 546
نویسنده : شیر دردنده
سریع تر از قانون روی آسفالت Fast Outlaw: Asphalt Surfers - یک گیم گرافیکی و خوش ساخت از سری بازی های شرکت الکترونیک آرت در دنیای ماشین سواری شما دراین باید به رقابت در خیابان ها پردازید و کسپ پول همیشه یک ماشین بهتر داشته باشید. 


سریع تر از قانون روی آسفالت Fast Outlaw: Asphalt Surfers - بازی آندروید

به ادامه مطلب بروید@


:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی زیبای آسفالت , ماشین گرافیکی اندروید ,



بازدید : 325
نویسنده : شیر دردنده



طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 17.4 مگابایت


رمز عبور تمامی فایل ها: www.iransoftdownload.ir


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مرور گر اینترنت , جدید ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد